Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

10 hiba a kereskedelmi / ipari LED átalakítás kivitelezésénél

1. Nem működik egy tapasztalt világítótársasággal. Napjainkban mindenki megpróbálja eladni a LED-es világítást, mert úgy gondolják, hogy gyors ütemben tudnak. Ezeknek a vállalatoknak a legtöbbje nagyon gyorsan belép és kiszáll az üzletből. Mivel nem rendelkeznek valódi oktatással a világításban, olyan termékeket adnak el nekik, amelyek nekik jó és NEM. Az egyik gyors módja annak, hogy ellenőrizze, hogy az Ön által dolgozott vállalatnak van-e valódi szakértelme, hogy megkérdezze, hogy valaki a személyzeten van-e a világítási tanúsítvánnyal (LC) vagy hasonló tanúsítással.

A létesítmény LED-nek való átalakítása elég nehéz ahhoz, hogy egyszer elvégezzük. Képzeld el, hogy egy hatalmas meghibásodások miatt újra kell telepíteni? Ha elkerüli a fenti hibákat, élvezheti az új megvilágítási rendszert, amely pénzt takarít meg, növeli a fényerőt, egyenletesebbé teszi a világítást, és gondtalan lesz a következő 10 év alatt! Ez egy jó üzlet!

2. Nem értjük, hogy mi a névleges életszámítás. A specifikált lapra nyomtatott névleges élettartam általában BS. Tudta, hogy egy névleges élettartam-számítás egy 6000 órás minta alapján készült becslés? A vizsgálatot végző laboratórium két szabványos hőmérsékletet alkalmaz, majd a gyártó egy hőmérsékletet vesz fel a teszteléshez. Elképzelhető, hogy a gyártó alacsony hőmérsékletet használ, hogy a legjobb eredményeket jelenítse meg. Tehát a spec lapon látható szám egy becslés arról, hogy mennyi ideig tart az utolsó a leghidegebb hőmérséklet alapján. Az új szerelvények értékelésénél a teljes tesztadatokat kérjük, hogy lássam a legmenőbb hőmérséklet és a legmelegebb hőmérséklet közötti különbséget. Ha tudjuk, hogy a legtöbb LED nem magas a magas hőmérséklet miatt, ha a két teszt között a delta túl magas, akkor még nem érjük el a berendezést.

3. Zavaró a CCT-vel a CRI-vel. A színhőmérséklet meghatározza a fehér LED színét. A CCT-t Kelvin-fokokban határozzuk meg; a meleg fény (narancssárga / sárga) körülbelül 2700K körül van, vagy semleges fehérre mozog 4000K körül, és hűvös fehér, 5000K vagy annál nagyobb. Ahogy elmúlt 5000 k, a fény nagyon kék. A CRI (színvisszaadási index) azt mutatja meg, hogy a fényforrás mennyire világítja meg az objektumok igazi színeit. A tökéletes 100 CRI értékei jelzik a LED-es lámpákat, amelyek képesek a halogén vagy az izzólámpák és a természetes napfény közelítő fehér fényt előállítani. Ahogy el tudod képzelni, annál jobb.

4. A döntés meghozatala kizárólag a megtörés miatt. Mindig ezt halljuk. Mindaddig, amíg a szünet 1,5 év vagy annál rövidebb, ezt a projektet elfogadjuk. Ennek az elméletnek az a problémája, hogy sok vállalat tudja, hogy ez követelmény, és eladják Önnek az alárendelt, olcsó berendezéseket, hogy megfeleljenek ennek a követelménynek. Tehát, ha akár 1,5 év múlva is eltörhet, állandó fényhibákkal, garanciális cseréjével és leromlott fényszinttel jár. Az olcsóbb szerelvények csak 1-5 évig tartanak, majd újra kell telepíteniük. Kérdezd meg a tulajdonostól, hogy inkább 1,5 éves megtérülése lenne, ha 3-5 év alatt újra kell telepítenie, szemben a 10 évig tartó kétéves megtérüléssel.

5. Túl magas színhőmérséklet használata a szabadtéri parkolóhely fényeihez. Mindig olyan ügyfelektől kapunk kéréseket, akik a legmagasabb hőmérsékletet szeretnék elérni, így a parkoló világosabbá válik. Ezt az autókereskedőktől a bevásárlóközpont tulajdonosaiig halljuk. Bár nem bánjuk, hogy a szabadban 5000k-ig tartunk, javasoljuk, hogy ne menjen át a színen. Az autókereskedőket 6000k-nál vagy ennél magasabbra látjuk. Ezt észre fogja venni, ha valaha is átad egy autókereskedőt, és észreveszi, hogy mennyire fényes a tétel, de azt is észreveheti, hogy mennyi a WHITE. Minden szín fehérre meszelt, és ahelyett, hogy a fényes piros autó kinyílna, úgy néz ki, mintha egy nagyon furcsa szín lenne, nincs pop. A bevásárlóközpontok tulajdonosainak emlékeztetnünk kell, hogy ki a parkoló. Az ügyfelek kijönnek otthonukból, amelyek meleg, alacsony hőmérsékletű lámpával rendelkeznek (2700k), a főutakon utaznak, amelyek általában még alacsonyabb hőmérsékletű lámpával rendelkeznek (2200k), majd megérkeznek a sorsodra. Ha 5700 kg-os színe van a tételben, akkor nem érzi magát természetesnek az ügyfél számára. Feszesnek, hidegnek és hívatlannak érzi magát. Ha Ön egy első benyomást teremt egy ügyfél számára, azt szeretné, ha azt gondolná, hogy a tétele kényelmes, világos és meghívó. 4000 k ez az érzés.

6. A rossz energiafogyasztási feltételezés használata a pénzügyi elemzésen. A pénzügyi elemzéshez használandó kw / h arány kiszámításakor a legtöbb ember csak a havi teljes számlát veszi fel, és ezt a felhasznált havi kilowattal osztja. Ennek az az oka, hogy nem számolnak el így. Számolunk el arról, hogy hány kilowatt használsz, de ami a legfontosabb, hogy az adott hónapban szüksége van a csúcsigényre. A segédprogram folyamatosan méri a fogyasztást, és meg akarja győződni arról, hogy elegendő energiája van a hónap idejére, ahol a leginkább szüksége van rá. Így megtartják ezt az energiát az Ön számára, és aztán felszámolják. Ha Ön nagy energiájú ipari felhasználó, és sok nagy lóerővel rendelkező szivattyúja és motorja van, nagy HVAC-rendszerrel rendelkezik, vagy nehéz gyártóberendezést használ, a fények százalékos aránya meglehetősen kicsi lehet. Csak azért, mert 75% -kal csökkentjük a megvilágítási fogyasztását, nem jelenti azt, hogy a csúcsigényeket vagy akár a kilowattokat is csökkenti. Ezt figyelembe kell vennie, amikor rájön, hogy milyen energiaáramot használ az elemzéshez. Ha nem, garantálhatom, hogy csalódni fog az általános megtakarításaiban.

7. A foglaltságérzékelők használata mindenhol. Miközben szeretjük az érzékelőket és az ellenőrző rendszereket az energiafogyasztás csökkentésére irányuló projektekben, gyakran nem sok pénzügyi értelme van. Ha van egy 24/7-es raktárod, amely felváltja a foglaltságot bizonyos szakaszokban váltási ütemezéssel, akkor igen, valószínűleg van értelme. Miért világítanak a lámpák, amikor az idő 75% + -át elhomályosíthatják? Másrészről, ha aktív termelési padlónk van, ahol sok ember és gép van, a berendezéseket alig zárják le. Szóval egy extra $ 75-t töltött egy olyan érzékelőre, amely évente 5 dollárt takarít meg. Nem jó üzlet!

8. Kerülje el a piszkos energiaproblémákat. Ha korábban villamossági problémái voltak a létesítményben lévő gépekkel, ezt meg kell oldania, mielőtt átkapcsolna a LED-re. A LED-technológia egy kicsit fickó és hajlamos a túlfeszültségre, mint néhány régebbi világítási technológia. A LED-es meghibásodások első számú oka a hő, de a második fő ok az elektromos problémák. Ha nincs túlfeszültség-elnyomása, lehet, hogy jó ideje befektetni a meglehetősen olcsó technológiába. Arra készülsz, hogy elég sok pénzt fektetsz be, hogy frissítsd a fényedet, így van értelme biztosítani, hogy tiszta energiád jusson hozzájuk.

9. Nem olvassa el a tényleges garanciát. Napjainkban az 5 éves garanciák gyakoriak a legtöbb LED termék esetében. Az ipari és kereskedelmi LED-es világítás konverziók iránti kereslet növekedésével azonban néhány gyártó 10 éves garanciát vállal. A garanciális trükkök gondoskodnak arról, hogy elolvassa a tényleges garanciális politikát. Nem elég, ha csak a specifikáció lapon látja a jótállást. Meg kell értenie a korlátozásokat. Sok gyártót látunk, akik 10 éves garanciát vállalnak, de ha elolvasod az összes finom nyomtatást, csak 5 évig fedezik a vezetőt. Vagy azt mondhatjuk, hogy ha a lámpatestet több mint 4800 órán keresztül használja, a garancia csak 3 vagy 5 év. Végezze el a házi feladatot és olvassa el a teljes garanciát.

10. Megy az olcsó cuccokkal. Ezen a ponton nem kellene meglepődnöm, de minden alkalommal szórakoztam, amikor beszélek egy olyan cégkel, amely több millió dolláros épületet birtokol egy több millió eurós értékű berendezéssel. A befektetési társaságok biztosítják, hogy versenyképes, minőségi termékeik jelentősek legyenek. Büszkék a biztonsági feljegyzésekre és az általuk alkalmazott emberekre. Azt hiszem, ez nagyszerű. De valamilyen oknál fogva, amikor a világításról van szó, úgy érzi, mintha egy verseny lenne az aljára. Olyan sok eladó hajlandó eladni Önnek bármilyen LED-es fényt. Mindannyian úgy gondolják, hogy az ügyfél csak a legalacsonyabb költségeket akarja. Tapasztalataink szerint az ügyfelek értéket akarnak. Az egyszerű mondás még mindig létezik ... amit kapsz, amit fizetsz. Menj olcsó, és örökre foglalkozol a fejfájással. Csináld a helyes utat, egyszer, és nagyon hosszú ideig meg fogod csinálni a világítással!